PINK - agentka do každé rodiny

25. prosince 2008 v 14:28 | beruska.luciik911 |  P!nk
Marketing, vymezená cílová skupina, produkt na objednávku, vztah prodávajícího a
kupujícího jsou zde důležitými pojmy. P!nk se stala hvězdou, protože se to tak hodilo - i děti mají právo na někoho agresivního (a přitom ne pro jejich zdravý vývoj závadného), kdo jim bude mluvit z duše. Slova "fuck" a "bitch" obaluje do takového množství vrstev cukru, aby byla v souladu s konvencemi rádiového prostředí. Není to nepoctivá hra, pouze snaha doručit kupujícímu žádaný produkt. Průměrný posluchač nechce Siouxsie Solux, Patti Smith, nebo Karen O, ale hezkou holku, co mluví jako Liam Gallagher, a dělá chytlavou hlasitou popovou muziku (není tak mimo, jako když Madonna v 90. letech nosila roztrhané jeansy). Nacházíme se ve světě showbysnysu, kde platí jiné hodnoty, než ve světe, kterému vládnou White Stripes. Po U2 někdo může vyžadovat intelektuálství, ale uvědomělá kritika nikdy nebude vynášet soudy nad absencí globální filosofie (leda nějaký pomatený hipster). Rozkošná kontroverze P!nk byla vždy chytrým marketingem (to není kritika, to je fakt) - změny účesu jako projev nezávislosti, a současně schopnost koketovat s magazíny zabývajícími se anketami "sto nejvíce sexy žen ve vesmíru" (ano, i tam naše slečna skórovala). Podobně lze chápat rozhovory, kde se zpovídá nad těžkým dospíváním (ano, je to součástí image, ale také její osobní pravdy). Ze vzpomínek se nemusí vyzpívávat (tak daleko následky traumatu z dětství nesahají), ale pro nejednu dušičku z jejího publika jsou takto tématicky hozené skladby laskavým pohlazením (posluchačky se cítí konečně pochopeny). P!nk je vyhledávanou starší sestrou. Zajímavou jí dělá to, že ještě do letošního září tohle nikdo lépe neuměl. Pak přišla jedna holka, co je "bi", a bylo po ptákách.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama